Nic Louis niet beschikbaar voor tweede termijn als voorzitter Stichting PRO \ 10 juli 2023

Nic Louis, voorzitter van Stichting PRO, heeft aangegeven dat hij niet beschikbaar is voor een tweede termijn.

Nic Louis bekleedde de rol van voorzitter van PRO sinds juni 2020. Vanuit deze positie heeft hij een onmiskenbare impact gehad op onze organisatie en vol overgave de belangen van onze stichting en de rechthebbenden behartigd.

Het toezichthoudend bestuur van PRO, de leden van de secties en alle medewerkers van Cedar willen Nic Louis bedanken voor zijn inzet en wensen hem veel succes.

De komende tijd wordt de procedure gestart voor de opvolging van Nic Louis als voorzitter. Vanaf 4 juli neemt Arno Reekers de taken van de voorzitter over.