Jubileumviering 25 jaar PRO \ 21 februari 2022

Stichting PRO bestaat 25 jaar en dat willen we graag met u vieren! Wij willen u daarom van harte uitnodigen voor onze jubileumbijeenkomst.

Op maandag 23 mei a.s. organiseren we tussen 13:30 en 17:00u in Beeld en Geluid Den Haag een bijeenkomst ter ere van ons 25-jarige jubileum. Tijdens deze jubileumbijeenkomst zullen diverse sprekers hun visie op 'het vrije woord' geven, waarbij er aandacht is voor het verleden, maar uiteraard ook voor de toekomst. Het belooft een interessante middag te worden met boeiende sprekers:

- Philippe Remarque (DPG Media)
- Özcan Akyol (Eus' Boekenclub)
- Annelien de Dijn (Universiteit Utrecht)
- Derk Haank (Springer Nature / Boerderij)
- Eric Razenberg (ThiemeMeulenhoff)

De middag wordt spetterend afgesloten met De Speld live en een gezellige borrel.

Wilt u hier ook bij aanwezig zijn? Aanmelden kan via dit online formulier.

Direct na de jubileumbijeenkomst is het ook mogelijk om aan te schuiven bij de jaarlijkse uitreiking van De Tegel, de jaarprijs voor de journalistiek (vanaf ca. 20:00 uur in theater Amare).

Beeld en Geluid Den Haag is gevestigd aan de Zeestraat 82, 2518AD, Den Haag. Het gebouw is goed bereikbaar per openbaar vervoer en met de auto. Parkeren (betaald) kan op het nabijgelegen Plein 1813.